Niedawno otwarty FunShop Park w rumuńskim Ploiești kontynuuje dywersyfikację oferty najemców, wzbogacając ją o Supeco, format dyskontowy należący do Grupy Carrefour. Operator podpisał umowę najmu na ponad 1300 mkw. powierzchni w parku handlowym, który działa od kwietnia 2025 roku. Supermarket, który uzupełni ofertę handlową FunShop Park w Ploiești ma zostać otwarty dla klientów w trzecim kwartale 2025 roku.
W
centrum działają takie, znane marki, jak DM, Sinsay, TEDi, KiK, ZooCenter,
Pepco, Jysk, Hervis, New Yorker, CCC, Flanco i Agroland. Ponadto, w ramach
kompleksu funkcjonuje wolnostojący supermarket Lidl.
–
Supeco aktywnie poszukuje lokalizacji, które wspierają naszą misję oferowania
wysokiej jakości produktów w niskich cenach, w prostym i efektywnym formacie
zakupowym. Doskonałe wyniki, jakie dotąd osiągnęliśmy potwierdzają, że nasz
model dyskontowy odpowiada na potrzeby i oczekiwania lokalnych konsumentów –
mówi Arnaud Dussaix,
Director Business Unit Supeco.
– Jako Grupa zdobyliśmy w Rumunii duże doświadczenie w prowadzeniu sklepów w
parkach handlowych oraz dogłębne zrozumienie oczekiwań klientów, odwiedzających
tego typu lokalizacje. Nowy sklep w FunShop Park w Ploiești zaoferuje
nowoczesne środowisko zakupowe oraz szeroki, zróżnicowany wybór produktów w
konkurencyjnych cenach – dodaje.
– Dzięki transakcji najmu
zawartej z firmą Carrefour, FunShop Park w Ploiești jest już niemal całkowicie
skomercjalizowany. Poza zróżnicowaną ofertą handlową, park zapewnia szeroką
gamę usług, w tym popularny, sieciowy fitness club oraz zachęca ciekawymi
propozycjami gastronomicznymi, obejmującymi restaurację Rimini oraz koncept
kulinarny FryDay w modelu Drive Thru – informuje Wojciech Jurga, partner
zarządzający w firmie Scallier, odpowiedzialnej za realizację, komercjalizacje
i zarządzanie parkiem. Polska firma uruchomiła dotąd w Rumunii obiekty sieci
FunShop w Roșiorii de Vede, Focșani, Turda, Vaslui, Timișoara, Moșnița Nouă i
Arad.
FunShop Park w Ploiești dysponuje
powierzchnią 10 tys. mkw. Inwestycja dostarczyła na regionalny rynek
zróżnicowaną ofertę handlową, usługową i rekreacyjną, zaspokajając bezpośrednio
codzienne potrzeby mieszkańców północnej części Ploiești. Projekt zapewnił
jednocześnie dodatkowe funkcje m.in. w postaci zewnętrznej strefy food core,
przyczyniając się do aktywizacji życia lokalnej społeczności.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz